Retourneren
Retourneren
Artikelen mogen uitsluitend retour indien het een fabricagefout betreft. Slijtage of ondeugdelijk gebruik van het artikel valt niet onder garantie. Een artikel dient altijd in de originele staat met verpakking geretourneerd te worden op vertoon van uw factuur. Artikelen dienen bij ons in de winkel afgeleverd te worden of opgestuurd naar ons magazijn in Breukelen. Indien er wordt gekozen voor verzending, zijn de verzendkosten voor de klant, evenals alle risico's m.b.t. verlies en/of schade bij verzending.
Na ontvangst kan het enkele werkdagen duren om de retour te verwerken. Na goedkeuring van de retour storten wij het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel terug via de originele betaalmethode. Gaat het om de retournering van een hele bestelling, dan worden ook de originele bezorgkosten teruggestort wanneer alle geretourneerde artikelen worden goedgekeurd. Niet goedgekeurde artikelen kunnen op verzoek worden teruggezonden.
Mist uw geleverde artikel een klein onderdeel/accessoire dat niet direct vast zit aan uw artikel? Bijvoorbeeld een afneembare schouderband of tassenhanger? Afhankelijk van het specifieke artikel kunnen wij deze nasturen op onze kosten.
Om een retour te starten, stuurt u een e-mail naar klantenservice[at]giuliano.com. Zet in de e-mail in ieder geval het volgende:
- Bestelnummer (deze begint met ORD)
- Artikelnummer van het te retourneren artikel
- Bedrijfsnaam
- Beschrijving van de defecten
- Minimaal twee foto's, waarvan op 1 van de foto's het hele product in beeld staat